10/4

Idag var Sandra och Linnéa här igen och red, en skrittur i skogen blev det. Bra för mig med, behöver gå ut och gå oftare märker jag! pust!
Vädret var helt underbart, solen som tittade fram, så t-shirt blev det. Man blir på så himla gott humör när solen skiner!



tyckte bilden blev väldigt fin! mina sötnosar :)

Vid klockan fem idag befann jag mig sedan hemma hos Amanda, blev inte av att jag fixade balfrisyrer sist, så det skulle vi göra idag! Tre tjejor, tre timmars arbete. Men på balen ska två av dem ha i löshår också, så då tar det längre tid, sedan kommer sminkningen också..

De blev jättenöjda och fina! Det roliga var att alla hade ideér om hur de skule ha det, och jag följde knappt någon.. ha,ha fick tillslur fria händer, enligt dem hade jag passat in varje persons stil i frisyren, för det var verkligen tre ehlt olika frisyrer. Så jag får bara vara glad! Dock känns ryggen av nu...
Tyvärr får ni inga bilder på de vackra damerna innan det är dags för balen, måste ju vara lite secret! I och för sig skulle de gå ut, så alla hade baöfrillor ute, men ,men!

Så ni får nöja er med en bild på mig! Var ju soligt, så blev till att ta fran solisarna!



Ha det fins så länge! Imorgon ska jag och Elina göra Eksjö osäkert, se upp!
Publicerat: 2009-04-10 @ 22:02:23


1 kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Jaa Linda är där :) hon åker hem idag... ska rida för Ulla nu vid halv 9 sedan drar dom väl ett tag efter det skulle ja tro!

2009-04-11 - 07:47:19 | URL: http://mberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0