1/4

oj,oj nu har Linda Rosing bestämt sig för vem som är den rätta för henne! Har inte följt programet, men det blev visst Hugo, 19 år.. 4 år äldre än Rosings egen dotter.. jaa, tänkte bara berätta det, mer än så blir det inte, jag har faktiskt inga åsikter om det!

Sedan blev det ju idag också godkänt för homosexuella att gifta sig! GRATTIS TILL ALLA ER SOM HAR GÅTT OCH VÄNTAT!
tummen upp för det! ;)

Och sist men absolut inte minst tänkte jag berätta att jag och älskling har en plan. Det är en väldigt, väldigt bra plan som ni kommer få höra mycket mer om senare!!
Men jag kan avsläja om att den handlar om att starta eget under sommaren, blir bättre än att vara anställd det!
Publicerat: 2009-04-01 @ 18:08:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0