17 april

Idag har solskenet letat sig fram, riktigt varmt när man är i solen! värre i skuggan..
Har varit lite dålig på att uppdatera senaste tiden,. har inte varit på mitt bästa humör.. men nu har jag börjat ta tag i saker igen, inget blir ju bättre om man inte gör något åt det?

Jag och Damir åkte en sväng till näsjö, där inhandlades ett par nya vårskor och sedan bara mös vi! :)
Fungerar inte att ladda upp någon bild på datorn jag sitter vid just nu, men,men..

Idag fick jag även en tid i ramkvilla med Melwin, ska åka dit nästa torsdag, så jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! inflammationer i kotan har ju var och varannan häst idag, men om brosket har skadats kan det vara illa.. :(

Var på gymmet och tränade nyss, gick ganska bra. Tränar mest bänk just nu, vet inhte riktigt varför egentligen, jag komemr väl in i olika perioder. är inte så bra i bänk, men tycker det är roligt iaf! Körde inte med mer än 30 kg, men gjorde fler reps än vanligt i stället. Tror det är ganska bra för mig att köra lite så, känns bättre.
Upptäckte att jag har en ond knöl på högra handleden.. vet inte om det kan vara någon sorts kuta? ont gör den i vilket fall!

Efter gymmet åkte vi till ICA, hyrde film, köpte en BEN&JERRY och cider... yai vad bra!

Ha,ha och så har jag fått tillfrågningar om jag kan fixa naglar till balen också! inte illa! :) Men får de hur det blir med det, jag kanske ska jobba på dagiset dagen innan balen, får betalt för en heldag i så fall, följa med till astrid lindgrens värld! :) blir ju mer pengar än att fixa naglas i så fall, men som sagt kanske ordnar sig.. Ska bli kul när balen är så jag får lägga ut bilderna från frisyrer och dyligt jag fixat! Jag skulle nog själv inte välja att ha alla de frisyrer jag gör, vissa tycker jag mer om och andra mindre, men huvudsaken är ju att personen som har den är nöjd och det verkar jag lyckats med..

Ha det fint!

Publicerat: 2009-04-17 @ 20:53:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0