19/4

Nu sitter jag här en liten stund innan jag ska ut och mocka i stallet..
Igår blev det en sväng till hotellet med Damir, Fjodor och Linda, vi hade kul!
Fjodors kommentar om min frisyr " Sara du ser inte klok ut, men det var snyggt!" ha,ha
Inne på hotellet var det Linda Bengtzing och lite annat, såg inte så mycket. Är inte direkt något fan av Linda men,men
Mycket medelålders folk där, men träffade ett par roliga personer i alla fall! :)



det är ju inte den vackraste bilden direkt, men,men på väg till Fjodor och Linda iaf!


Annars har jag spenderat viss tid av helgen på Persö där jag kikade på hopptävlingarna.. man blir så sjukt sugen på att vara med som förr i tiden, men är svårt utan häst.. Ska kolla lite i jönköping om det finns någon jag kan få rida/ träna och förhoppningsvis till och med tävla någon gång där.. vore perfekt!
På tal om flytt till jönköping så...
Vi har ju länge tänkt att vi ska skaffa ett husdjur när vi flyttar, livet skulle kännas tomt annars, hund blev det inte efter många om och med på grund av tiden. Sedan har vi haft andra ideér och tnkar, men nu är det bestämt!
På Tisdag åker vi för att hämta lilla Ebba!
Supersöt, och har börjat prata lite! :)

   

Visst är hon en riktig sköning? :) Ska bli så roligt! Kommer bli mycket papegojbilder här hädanefter!

Måste nog dra mig nu, blir fler bilder imorgon, eller kanske redan ikväll, orkar inte hämta kameran nu..

ha det bra!

Åh, förresten, är det någon som är duktig på att designa bloggar? min ser ju inte så tilltalande ut just nu, och jag är usel på det!

Publicerat: 2009-04-19 @ 20:24:25


1 kommentarer
Postat av: lizanordh

ja :D vi ska flytta till en lägenhet i eksjö :)

2009-04-20 - 12:17:55 | URL: http://lizanoordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0