20/4 gääsp

Tänkte bara tiita in och säga hej innan jag går och lägger mig. Är så spänd, imorgon åker vi och hämtar Ebba! ska bli så roligt! Det är dock lite synd att vi inte har lägenheten ännu, som det är nu får hon bo hos Damir, så hon kommer ju få mest kontakt med honom.. :( De har inte heller direkt den ultimata ytan och inredningen för en ara.
Jag har redan börjat planera inredningen i ett av rummen för lägenheten till henne! Det ska bli så roligt! Imorgon får ni en uppdatering om hur det gick, och givetvis massor av bilder på den lilla tösen!

Så vill jag bara tala om för alla att min lilla Melwin är bäst i världen. Älskar dig!
Publicerat: 2009-04-20 @ 22:54:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0