2/4, väntar

Väntar på att Elina ska komma just nu, ska träna lite balfrillor och sminkning på henne idag! :)
Var ute och red med pappa i morses, bildbevis kommer senare!
Städade rummet innan också, råkade välta ner Gucci parfymen i badrummet, så det blev glassplitter överallt! Blev förbannad så jag slängde igen dörren och lär skiten ligga kvar. Sen gick jag och dödade en äcklig spindel i köket. Jag dödar inte spindlar annars, fångar dem och släpper ut dem, fick lite dåligt samvete för det kändes inte ens bättre efter parfymincidenten att jag dödat en spindel.
Åt massor av ciwi innan också, fräter typ på tungan.. :(
Imorgon ska jag åka in till stan på mattelektion på morgonen och ta en pluggdag i biblan, för har inte blivit mycket gjort sista tiden...

aja, kollar in senare och lägger ut bilder med resultatet från stylingen!

Ha det bra!
Publicerat: 2009-04-02 @ 16:18:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0