25/4

Hallo!
Klockan är lite över sju och jag kan inte riktigt bestämma mig för om det ska bli utgång eller inte.. blir det en sväng till hotellet så ska jag iaf inte dricka även om jag är sugen! Orkar inte sova hos någon och greja, utan vill komma hem med en gång så jag kan få något gjort.. Är dock riktigt sugen på en god drink, men man borde ju kunna få dem alkofria? Känns visserligen lite drygt att betala för det då..
Hur som haver, idag beställde jag lite smått och gott från nelly! Bland annat de byxorna jag visade igår, väntar med klänningen. Sedan var det bara lite småsaker, paljettband till håret och en foundation, den är jag dock väldigt nyfiken på, kostade lite, men beskrivningen gjorde att jag inte kunde hålla mig från att köpa! Behöver ja faktiskt en ny..
Så här stod det:
 NAMN: MAGIC WAND CARIBBEANCOCOA
Skapa en cashmere-mjuk, semi-matt finish, ta bort stora porer och tillsätt hud-älskande pigment som sprider och vänder ljuset för att ge dig en strålande glöd. Låter det för bra för att vara sant? Inte med Too Faced Magic Wand! Du behöver bara trycka på knappen och svänga med denna snygga borste för att den ska frigöra en underbar foundation som är fylld med hälsosamma ingredienser som bland annat gurkextrakt, Vitamin E, kaktus- och calendula-blommor som ger din hud näring samtidigt som den höjer din hudton till perfektion. Innehåll: 17 ml

ha,ha, vi får väl se om den fungerar så bra som lovat.. annars kan jag iaf trösta mig med att den var 140 kr billigare än vanligt, jag som tyckte den var dyr på rean... så borde ju vara hyfsad? visserligen är det ganska dumt att köpa foundation på nätet, men skit samma!

Nu ska jag se till att få lite matte gjord, OM jag drar ut så kan jag ju iaf ha gott samvete över det sen.. Egentligen borde jag inte lägga pengar vara sig på kläder, smink eller hotellet, men jag tycker man får skämma bort sig själv lite, det är faktickt väldigt synd om mig!
Publicerat: 2009-04-25 @ 19:17:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0