26/4 förhoppningsvis en bra dag!

Klockan är elva, och det börjar redan bli riktigt varm ute! solade lite igår, var såå skönt!
Nu ska jag skriva lite om tjuva jösses fik, har börjat komma igång bra med det nu, även om det varit älskling som gjort det mesta...
Sedan blir det till att lägga sig på gräsmattan igen, få lite färg på ryggen medan jag gör matte. Framåt kvällen ska jag bege mig till stan, träffa martina för att rida hennes häst, Candela. Förhoppningsvis ska det gå bra, och då kommer jag rida henne lite då och då i framtiden, ser verkligen fram emot det!
Sedan åker jag vidare till älskling, ikväll kommer han hem från Danmark, han har tävlat i NM, och vann! GRATTIS ;)

Gårdagen blev lyckad! Dock blev det lite stressigt, smålänning som man är ville jag absolut in innan tio då det är halva priset, blev till att duscha och göra iordning sig på en halvtimme, sedan ligga i 120 in till stan. men in kom jag!
Träffade mycket trevligt folk, Elina, Anna och Tina var där, trevliga människor! Sedan var det ju några killar också, kommer inte ihåg vad de hette... en av dem trodde iaf att jag var bartender färst ( gav lite drinktips ), då blev jag så glad! ha,ha så honom tycker jag om ;)
Sedan träffade jag Veronica, en aning onykter sådan, men det var kul!
På dansgolvet visade Visar sina moves, och ja.. det var underhållande! Sjukt kul iaf!
Eftersom jag skulle vara nykter ( köra hem också) så blev det alkofria drinkar.. mycker roligare än läsk, och för två betalade jag 50 kr, inte illa! Kanske skulle börja med att dricka mest innan jag går in, sedan kan man köra på alkofritt där inne, blir fan så mycket billigare! Bara man har ett glas i handen så känns allt mycket bättre! :)
Fick en drink av någon kille, han var ganska dryg, men skit samma, är det gratis så! dock gav jag ju den till Elina istället!
Så får jag ju inte glömma att nämna Christian förstås! Djupa diskussioner med honom, jag kommer ihåg allt, men han har nog inget minne av att han lättade hela sitt hjärta för mig! ibland är det bra att vara nykter..



gänget, fast inte jag då, agerade fotograf! enda bilden från igårkväll

Tidigare på dagen åkte jag, far, rasmus och poppe till vetlanda en sväng, köpte inte något eftersom jag beställt klöäder tidigare på dagen. Fick dock syn på en skinnjacka som var så jäkla snygg, billig också! Tyvärr var den till killar och fanns bara i barnstorlekar.. :(
Lite konstnärlig var jag, har ser ni min somriga klädsel i fönstret! ;)

Var inne på glitter, de har visst börjat sälja löshår där! :)
Pontus fastnade för detta: ( eller jag tvingade honom.. får jag inte ta en bild på dig med håret får du ingen glass sen..)



Så måste jag väl också meddela att lördagen blev första dagen utan täcke för Melwin! blev säkert uppskattat att bli av med det, hoppas bara vädret håller i sig..

PUSSHEJ!




Publicerat: 2009-04-26 @ 11:39:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0