7/4 styling och husvagn!

Ah, vaknar upp med solen som skiner in genom fönstret, helt underbart!
Ska gå ut ocg gå en liten sväng, tänkta dra mig till solariet och försöka bli lite vårfräsh i alla fall!
Älsklingen har precis åkt iväg, han och Fjodor ska till Lidköping och hämta en husvagn. Vi ska nämnligen bli husvagnsägare! Det är grejor det!
Skulle varit kul att fälja med, men jag får ju se husvagnen när de kommer hem i vilket fall, men är så underbart att prata med människor från värtergötland, älskar den dialekten! mamma och pappa kommer ju därifrån, och har en del skäkt där, är därför dialekten liggen mig så varmt om hjärtat..
Vid klockan två ska jag hem till en av baltjejerna med hennes kompisar för att prova frisyrer och smink! är lite nervös faktiskt..

Var ju tillbaka på dagiset igår, var mysigt! Ett av barnen var så himla go mot mig, kom och kramades och pussades hela tiden, blev kallad för lilla sötnoser resten av dagen av henne! I vabliga fall kan hon bli lite sur på mig, då sprutar hon svart magi på mig när vi äter... det roliga är att ibland blir jag fan rädd på riktigt1 ha,ha..
sedan vid matbordet frågade en av de större killarna vad h¨ångla var för något, sedan berättade han att han hade sett på TV om någon som kallades för surfittan..

Har kommit på att jag alltis bloggar på morgonen vilket är ganska dumt, sitter här och berättar om vad jag ska göra istället för att sedare berätta vad jag gjort, blir att jag missar så mycket då. Får ändra på det helt enkelt! Så får blogga ikväll igen, då kommer bilder på vår nya bostad på hjul! Kanske på tjejerna också, fast vet ju inte om de vill att någon ska se än förstås, kan vara kul att spara det tills det är dags för bal!

Förresten glöm inte bort tävlingen! lite förvånad, trodde folk skulle tycka det var gött med en helt gratis t-shirt, men det är ju bara becca som är med än så länge! jeg menar ge henne lite motstånd i alla fall!

Publicerat: 2009-04-07 @ 08:00:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0