boring shit

mitt liv är allt utom roligt just idag, är verkligen inte på humör nu, vill bara gå och lägga meh och inte kliva upp på flera dagar. Pluggandet känns hopplöst, jag har inga pengar och min häst bara går sönder hela tiden. Alla pengar jag sparat ihop har jag lagt på honom. Har typ inget kvar snart, vad gör man? han blir förmodligen bra, men inte just nu verkar det som. HGur mycket pengar får jag om jag säljer en trasig häat? visserligen är det inget stort fel han haft, men känns så himla hopplöst nbär tanken var att jag skulle tjäna på honom. Nu står jag här fattig och hopplös.
hatar denna dagen. hoppas det händer något roligt imorgon, idag är det helt enkelt förjävligt. Var nära att köra av väden på vägen hem dessutom. Nu ska jag åka och jobba i 2, 5 timmar. Nödvändigt. från åtta på morgonen har jag försökt räkna matte, har gjort typ 2 uppgifter, då har jag ändå varit aktiv.
skit samma hjälper inte att skriva om det här.

hejdå
Publicerat: 2009-04-14 @ 13:32:37


1 kommentarer
Postat av: Damir

Älskling... :( Dumt att det var så illa igår, samt idag. Men jag lovar, det kommer ändra sig. Du förtjärnar som sagt att vara den lyckligaste i hela världen, och jag ska göra allt som står i min makt för att försöka uppfylla det, en önskan som jag har...!



Jag verkligen: Älskar dig, så otroligt mycket! Samt så ska jag göra mitt bästa så du ska må så bra som du bara kan, jag lovar...! <3

2009-04-15 - 20:25:09 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0