kärlek

har lite svårt att ta tag i något vettigt att göra, egentligen är jag inte så ledsen över Melwin just nu, det tar ett tag innan det sjuknger in, jag har inte riktigt fattat han han faktiskt försvinner från mig snart..
När Safir gick bort ville jag göra något för att hedra henne, något som gjorde att jag alltid skulle komma ihåg henne.
Ville göra en tattuering, men tyckte det var bäst att vänta så jag inte gjorde något som jag sedan skulle ångra. Nu har det gått över ett år, och jag vill fortfarande göra det. Blir fortfarande ledsen väldigt ofta när jag tänker på henne..
Funderar på att göra slag i saken nu nät hon snart ska få sällskap av sin son.. <3
Vill göra en text, men vet inte riktigt vad..
hittade en så fin vers i en dikt, men vet inte riktigt om jag skulle vilja tattuera in något jag inte själv skrivit, känns inte lika personligt då.. å andra sidan brukar jag inte få till det så här bra när jag skriver själv..

En dag att minnas, när natten stundas
inför mörkret, fångar jag in saknadens smärta
det gör ont att minnas, att du inte finns kvar här
döden är mig dock lika nära, nu som då

Publicerat: 2009-04-24 @ 18:52:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0