lägenheten!

Jag kom ju på att jag inte lagt upp några bilder från lägenheten!
självklart måste ni få se det!
Det är inte så vackra bilder direkt, men jag tycker det finns potetial! bara man tapetserar om och fixar lite tror jag det blir hemtrevligt!

Här är från "gången" i köket, blir liote större i ena änden sedan, där man kan ha bord och stolar, har tyvärr ingen bild på det.






köksluckorna får vi ju byta om vi vill, men jag tycker de är charmiga! kanske förnyar dem med andra handtag bara..
Funderar på om man skulle kunna slita lite på färgen så att de ser ännu äldre ut, borde ju få lov att göra det eftersom vi ändå kan få nya om vi vill?



Från vårt bliviande gäst/datarum. Man ser ju inte så mycket direkt, hade fin utsikt från fönstret iaf!



Vårt sovrum, hon som bor där nu var inte mycket för inredning och att hålla snyggt!
Inte så stort tyvärr, men skönt med en garderobvägg.
Får nog satsa på välplanerad och bra belysning här inne, fast blir svårt, kostar väl en del med dimmer och sånt, kan inte lägga ner för mycket..
aja, lite ljusare färger på väggarna och jluset från fönstret gör nog susen det med!



toaletten är fräsh i alla fall! Och tycker utrymmer är helt okej, men tycker kanske man skulle bytt plats på handfat och toalett? Jag tycker det är bättree med plats vid handfatet, blir trångt nu.. men,men
Sedan älskar ju jag gröna växter i badrummet, men får nog klara mig utan här!



vardagsrummet, man ser lite av balkongöppningen till höger. Där Tv:n står vill vi bygga en liten bar :)



från andra delen av rummet. Tänkte placera soffan längst bort i hörnet till höger, sedan TV mitt emot.
tar man bort den stora hyllan eller vad det kallas till vänster blir det ganska mycket mer plats, kommer inte kännas så instängt, utan mer fritt när det blitr mer yta över av väggen.

fattade som att de kan byta golv också, men beror på om vi behöver betala eller inte. är inte så förtjust i detta, men tänker inte lägga pengar på golven i alla fall.

nu har ni sett lite!
Kan inte vänta tills jag får lägga ut före och efter bilder!

hörs i kväll! :)
Publicerat: 2009-04-07 @ 12:00:52


1 kommentarer
Postat av: Martina Berggren

Svar på det du skrev om mina hoppbilder!



Haha, ja jag vet men hon ville typ få Loppan å hamna i rätt galopp efter hindret å så fick de alltid in typ ett för lite/för mycket galoppsprång innan, så hon höll lite. Tycker det ser sjukt skoj ut x)! tur är ju också att hon inte har nått bett (:.

Nej, jag fick inga hoppbilder på mig och Candey, vi är inga hoppstars, inte jag iaf... å då blev det bara konstiga bilder :P tss. Fortsätt gärna att kommentera :D

2009-04-07 - 16:17:01 | URL: http://mberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0