Någon som vill köpa billigt?

Eftersom vi ska flytta till sommaren finns det en del inredningsprylar jag inte längre behöver, de passar inte in i nya lägenheten. Tänkta göra en ordentligt koll snart, men idag kom jag i alla fall på att jag behöver bli av med detta;

Fin tavla på Marilyn Monroe, ingen ram



en annan i svartvit, lite mindre än den förra, utan ram


'tavlan är inte suddig som på bilden, blev inte så bra att ta kort på bara

En jättesnygg väggklocka!



Sist, men inte minst, mitt akvarie..




Det är lite smutsigt på bilden, men i fint skick! du får det med sten, grotta, lampa och pump. Vad du behöver köpa till är doppelvärmare (tror det heter så), växter och fiskar.

är det av intresse så hör av dig!
Publicerat: 2009-04-03 @ 09:53:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0