new make :)

Jahop, då har man beställt lite nytt smink! :) Förr la jag ALDRIG pengar på det, använde mig av gratisprover, sånt man fick med i tidningar eller om jag nu skulle köpa så tog jag sånt som var lite för gammalt til nedsatt pris..
ha,ha men har verkligen börjat tycka det är kul!
Så igår beställde jag detta!

Ett set med 100% mineralsmink, där det ingår en primer, ett rouge, ett puder, tre ögonskuggor och två borstar! ca 400 kr!
Så beställde jag även en concealer.
Här får ni se skuggorna, jättefina tycker jag!


Me like riktigt sjukt mycket!!

Sedan glömde jag köpa denna ;( var ute efter den färgen, och så verd et extrapris på just den, bara 29 kr! men som sagt, jag glömde,snyft..



Well, sedan har jag inte mycket mer att säga, eller inte som jag orkar egentligen, Skulle kunnat skriva om svininfluensan, en dikt, fakta om Franz Kafka eller något annan intressant, men jag orkar faktiskt inte.
Så jag nöjer mig med att säga att matten fungerade ganska bra idag, men att jag ligger risigt till tidsmässigt, örat götr fortfarande sjukt ont, så hoppas att jag får åka till jönköping snart plus att jag funderar på att plantera lite blommor och grönsaker.. men orkar nog inte nu..
Publicerat: 2009-04-29 @ 20:34:39


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla min hemsida - news...



Jo..... hoppas du klarar det där med matten....!

2009-04-29 - 22:11:11 |
Postat av: Sara Buder

Jag SKA göra det! Men är ju inte säkert att jag kommr in ändå.. men isf ordnar det sig ju sen iaf! ska inte få panik nu, allt löser sig förr eller senare

2009-04-30 - 16:01:13 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0