pappa!

Måste bara säga en sak, min pappa är aldeles underbar!
Han märker när man är nere, och vet precis hur man hanterar det, eller iaf hur man hanterar mig. Vi pratar inte mer än nödvändigt om saken, men så idag hade vi kommit överrens om att jag skulle mocka och fixa stallet, vi brukar dela upp dagarna. Jag tycker det är skitjobbigt att vara där just nu, börjar alltid gråta massor när jag är i Melwins box.
Det ver far nog inte om, men iaf, idag hade han sprungit iväg till stallet medan jag var borta och tagit det i hemlighet så att jag skulle bli glad när jag gick dit och såg att allt var färdigt!
Sånt värmer faktiskt! :)
Publicerat: 2009-04-25 @ 19:54:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0