hot stuff!

Är lite sugen på att införskaffa något nytt till garderoben, muntrar alltid upp när man är nere!
Såg att de hade rea på Nelly, dock inte på plaggen jag är sugen på förstås..
Denna klänning skulle ju inte vara helt fel, kanske en aning för urringad, men absolut snygg!
Får fundera lite på det, det är ju alltid kul med en ny partyklänning till sommarn, och priset på denna goding är 449 kr. Inte alls farligt!


 

Byxor är något som jag alltid har för lite av, mina slits fort... Dessa tighta byxor i imitationsläder ska jag beställa imorgon!
Tycker de är ruskigt snygga, ska bara hitta ett måttband o kolla så jag får rätt storlek, orkar inte göra det nu..

 

Publicerat: 2009-04-24 @ 22:15:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0