affärsidé!

Kollade lite på internet innan, fick en affärsidé som jag faktiskt funderar att prova till nästa sommar om vi inte ska ha fiket!
Tror att det skulle kunna bli bra, men tänker inte avslöja vad!
Men det skulle också kunna bli lite problem att starta upp det, är mycket möjligt jag inte skulle få det godkänt som sommarlovsentrepenör, samtidigt vill man ju inte starta upp ett riktigt företag om det bara ska vara över en sommar.
Helt klart är iallafall att OM jag slår slag i saken och ger det ett försök skulle det bli en del uppmärksamhet i media!
Ska kolla runt lite vilka möjligheter som finns, eventuellt behöver jag lokal..
Publicerat: 2009-08-06 @ 16:16:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0