åhh, älski

Har just gått upp, fick äntligen ta bort plasten från tatueringen, tror den blev bra! Är svårt att se för mig eftersom den sitter vid ankeln, jag ser den ju bara uppochner. Men som sagt, bild kommer snart!
Idag ska vår lägenhet fixas med.målas om och så vidare. Tyvärr får jag inte vara med själv, utan mamma och pappa ska fixa den mesta medan jag har Pontus. Blir nog bra så visserligen, men jag hade gärna målat själv också..

Satt nyss och kollade lite av Damirs gamla bilder, hittade några på honom där har var så söt!
Tycker mest om de när håret står åt alla håll och han bara ser så där mjuk och mysig ut..


Damir, 17 år med Zlatan i Kroatien

På cykeltur med morbror, tycker denna bilden är jättefin!


min lilla Putte!
Publicerat: 2009-08-10 @ 08:41:28


1 kommentarer
Postat av: Daniel

Så stiliga gossar så!

2009-08-13 - 10:49:44 | URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0