asadday

klockan är redan fem och jag har i princip inte gjort något alls idag. sydde gardiner till köket, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig, lite sneda och dana.. men jag försökte ju i alla fall.
Melwin har avlivats nu, vilket jag självklart är oerhört ledsen över. Men jag hade varit inställd på det länge, så det kom inte som en överraskning direkt. Det har varit så mycket med fiket och flytten sista tiden så jag har knappt träffat honom. Egentligen är det mest det som tynger mig, jag hade velat ägna mer tid åt honom sista delen i hans liv. Men så kommer jag ju ihåg hur det var då Safir skulle avlivas, hade även känt det på mig långt innan det gjordes, så undermedvetet försöker man att inte tänka på dem, det blir lite enklare att hantera sorgen då.
Jag kan inte riktigt förstå att han är borta, tror det tar ett tag för det att sjunka in..
Publicerat: 2009-08-21 @ 17:09:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0