backiningatorp

Hej!
Tänkte göra ett litet inlägg nu när jag har liiite tid över. Har just nytt om till ridkläder, ska känna lite på Piroschka eftersom det ska komma en familj och provrida henne.. Lite nervös inför det faktiskt!
Har varit jättedålig på att plugga de senaste dagarna, så tidsplanen jag hade har gått helt åt helsike.. :( Så dåligt av mig, för jag hade faktiskt skött det ganska bra innan. Aja, får väl bli nya tag imorgon..
Är så sjukt trött, så känner verkligen inte för att rida nu, dessutom kommer det kännas jobbigt att gå till hagen nu när Melwin inte är där, det hela känns ju mer verkligt då..

Aja, ha det bra!
Publicerat: 2009-08-29 @ 19:06:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0