Blondinbella VS Kissie?

Till och med jag som inte är överdrivet insatt i bloggvärlden har ju märkt av kampen mellan Blondinbella och Kissie.
Eller det är väl kanske mest Kissie som vill fightas. det vra inte länge sedan jag gick in på hennes blogg för första gången, och oj vad jag skrattade!
Hon är ju riktigt smart! Det är ganska intressant att se att folk som läser och bryr sig om henne faktiskt är så dumma. Vart sitter deras intellekt? Det är ju så uppenbart att hon bara spelar en roll för att få uppmärksamhet, hon säger det ju till och med själv. Ju mer hon provocerar och spelar elak, ju mer läser folk och hon blir självklart ännu mer omtalad.
Så ja, en dum blondin skulle jag faktiskt inte kalla henne för, även om hon verkligen ser ut att ha IQ guldfisk.
Däremot skulle jag inte vilja, som så många andra gör, jämföra henne med blondinbella. För Bella har ju i alla fall något vettigt innehåll på bloggen då och då.
Dock tycker jag väl i slutändan att båda känns för fejkade för att man ska få ut något större av att läsa bloggarna...

  

Vad tycker ni om Kissie & Blondinbella?
Publicerat: 2009-08-28 @ 10:27:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0