brown

Ungefär så här såg jag ut igår, dock en lite mildare form. Jag lade på lite extra till bilderna!
Försöker lära mig ta bättre bilder med kameran, i normala fall lägger jag bara in någon enstaka bild på sminkningarna, men blev lite fler idag.. fick till det lite bättre med ljuset än jag brukar i alla fall!


Plockat ögonbrynen har jag gjort för en gångs skull! Fyller i med en mörkbrun skulla från en palett av Lancome


Tycker åtmindstånde själv att mina ögon blev fina här, synd att ljuset är så ojämnt. Har aldrig lärt mig retushera heller.


ha,ha sås eriös man kan se ut! men bilden blev väl ganska bra?


Catch the light pratar ju alltid Tyra om på top model, ger det ett försök jag med ;)




Någon som undrar hur jag har gjort eller vilka produkter jag använt mig av så är det bara att fråga! :)



Nu ska jag se till att hålla mig uppdaterad om vad som händer på skolan så jag inte missar något. Fick lite smått panik när jag hörde att jag eventuellt skulle varit i skolan till 18 idag. Inte för att det är någon störra fara så, men jag hade helt missat att vissa grupper skulle vara där, visste inte ens vilken grupp jag tillhörde! Nu vet jag att jag är i grupp 11, så tror inte att det var någon fara att jag åkte hem! :)
Sedan blir det lite emr plugg, ner till tvättstugan. har tid mellan 18 och 22, o jag sitter där hela tiden så hinner jag tvätta en del, dessutom kan jag läsa boken där också. Läser jag där finns det ju inte direkt något annat jag kan göra istället för att läsa, så får förhoppningsvis lite mer gjort då..

ha det bra så länge!
Publicerat: 2009-08-27 @ 16:26:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0