clarins

Tänkte bara tipsa er alla om en produkt som är riktigt riktig bra!
Jag brukar alltid ha problem med att bli helt ren efter att jag sminkat mig, speciellt kring ögonen, hur jag än gör så har jag alltid lite svart kvar i nedersta fransraden.
Men igår kväll använde jag en produkt jag haft länge, men av någon anledning inte testat tidigare.
instant eye make-up remover från Clarins.
Allt jag har från det märket har jag varit riktigt nöjd med! tur att jag har Damir som ger mig produkter därifrån lite då och då! :)



Clarins ,245 kr på eleven.se

Vad som gör den så otroligt bra är helt enkelt att det verkligen blir rent! Snabbt och enkelt. Till skillnad från andra produkter jag testat är den heller inte stark, utan väldigt mild. Jag fick lite i ögat, och det kändes inte alls.
Publicerat: 2009-08-08 @ 19:29:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0