godmorgon

Frida väckte mig just med sitt genomträngande skrik, vilket egentligen var bra eftersom jag vill få lite vettiga saker gjorda innan det bär iväg till skolan igen. Igår hade vi toga party, riktigt roligt måste jag säga! Dock hade jag så fruktansvärt ont i magen, det tar ju ner stämningen lite. Men det hjälpte lite att ha ett lakan på sig i alla fall, det vägde upp mitt magont lite, alla borde göra en toga av ett lakan då och då!
Jag och Maja hade missat att det var förfest hos våra faddrar, the lifeguards, så hon, jag och Damir satt hemma hos oss och förfestade, men det blev bra det med. I fortsättningen får vi ändå försöka hänga med faddrarna lite mer, så man lär känna anfra från klassen.
jag har inte riktigt koll på vart kablarna till kameran är, men när Damir vaknar får han visa mig så jag kan lägga in bilder på våra läckra togor!

Idag ska vi ha skattjakt, blir säkert kul, sedan måste jag städa ur bilen, ska lämna tillbaka den idag, hem och hälsa på lite snabbt och hämta lite saker, bland annat mina nya skuggor som har kommit! spännande :)

Publicerat: 2009-08-20 @ 09:23:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0