I`m back!

Hej! börjar med att säga förlåt för otroligt dålig uppdatering!
Har inte skrivit på fyra dagar, men jag har faktiskt inte haft några möjligheter att uppdatera. De senaste dgarna har jag spenderat i jönköping i den nya lägenheten. Har målat, målat och målat lite till! Däremellen har jag spacklat, slipat och haft mig!
Två rum och en stor hall har nu blivit vita istället.
Så småningom ska jag visa lite bilder, men tänkte vänta tills vi fått ordentlig ordning på allt.

Innan idag så träffade jag Emmy, är så konstigt, hon har varit borta i ett år, men ändå känns det som om det var igår vi satt och pratade senast. Eller på något sätt har jag nog saknat henne massor, för jag började gråta när vi träffades idag!
fattar inte riktigt varför, men ibland kan man helt enkelt inte styra hur man reagerar på saker. Var iallafall skönt att ha henne hemma lite, även om hon snart är borta igen..

Aja, nu ska jag fixa lite, är nästan helt färdiga m,ed flytten nu, imorgon kör vi det sista lasset. Idag stängde vi fiket..
Publicerat: 2009-08-14 @ 22:25:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0