kinesisk nakenhund

Jag kan verkligen inte motstå dessa superhäftiga hundar!
jag har alltid tyckt att de är så grymt fula, men i somras när jag och älsk var i Kroatien fick jag syn på en kinesisk nakenhund som fick mig att ändra uppfattning.
Den hade så himla härlig attityd! Gick nästan aldrig normalt, utan hoppade mest runt på alla fyra, fullkomligt ovetande om omvärlden, den studsade omkring i sin lyckliga bubbla och man kunde inte låta bli att dras med och le åt den lilla krabaten.
Kommer jag inte in på högskolan skulle jag verkligen vilja skaffa en. Då har jag tid för den och när den blivit ett år kan den klara sig själv medan vi är i skolan..
Men damir säger förstås tvärt NEJ!
Han vill inte ha en så ful hund i lägenheten han bor i säger han.. suck..


visst är de väl helt underbara?
Publicerat: 2009-08-07 @ 17:52:21


3 kommentarer
Postat av: Sandra

Kanske borde fundera lite mer innan du skaffar hund lilla syrran. Från Staff o Fransk till en sån där......rätt stor skillnad duue :D

2009-08-07 - 18:18:36 |
Postat av: Anonym

Ja det är dom, stå på dej, man lever bara en gång......

2011-01-04 - 20:06:51 |
Postat av: krisse

jag har en liten kines och roligare hundar får man leta efter. aldrig träffat någon ras med sådan personlighet!!

2011-12-26 - 23:19:04 | URL: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0