kjolar från kleio

Kleio har visst nu börjat att även sälja kläder, inte bara underkläder. Jag har tidigare köpt underkläder därifrån, och har bara goda erfarenheter av företaget! De har både de mest romantiska och sexiga underkläderna man kan tänka sig, tror att alla kan hitta något där. Priserna är helt okej också.

Sjölv har jag blivit störtförälskad i kjolarna nedan, vet inte vilken av dem jag tycker bäst om..


grå kjol från Kleio 368 kr


Beige kjol från Kleio 368 kr

Det kan dock bli svårt att få dem att sitta på mig, har så smal midja i förhållande till resten av kroppen, så brukar behöva sy om den typen av modell.
Fast å andra sidan har jag till min stora förtret märkt att magen blivit lite större och slappere sista tiden.. Något jag måste ta tag i och åtgärda!
Tror jag börjar imorgon.. ; )
Publicerat: 2009-08-07 @ 14:46:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0