Onsdag 14.53

Duntossorna har åkt på, jeansen av, håret upp i en slarvknut och jag sitter här med en kopp kaffe i handen.
Föreläsning var det idag, han är faktiskt en riktigt bra föreläsare, Jacob heidbrink, idag handlade det mycket om filosofi, tänkte faktiskr försöka hinna med att skriva ner lite om vad vi gick igenom här, man lär sig ju bättre av att upprepa och skriva ner. Dock har jag en del att läsa som jag bör komma igång me dså snabbt som möjligt, så kan bli svprt att hinna med. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.
Jag amnälde mig just till två föreläsningar, den ena heter " gör dina studier enklare", och den andra " öka din läshastighet och förstå bättre". Jag kan nog få stor användning av båda!
ha det bra så länge, kanske blir en liten uppdatering med en enkel sminkning ikväll, nu ska jag fortsätta läsa den otrologt spännande boken skadeståndsrätt!!
Ganska intressant är den faktiskt, det handlar ju ändå omn något jag intresserar mig för, men det är många nya ord och mycket information som ska in så snabbt, gentligen skulle jag behöva läsa om varje mening flera gånger, sitta och tänka och smälta det som står för att förstå ordentligt. Men det hinner jag ju inte..

Publicerat: 2009-08-26 @ 15:18:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0