Piroschka

Idag red jag lite dressyr, älsk var snäll och följde med som sällskap och för att fota lite. Just därför gick det givetvis jättedåligt idag, har gått så superbra ända sedan jag satte igång henne annars, vat inte vad som var fel idag..
Aja både hon och jag hade väl en dålig dag, jag som brukar vara så envis och ha en ängels tålamod, men idag gav jag upp tidigt..
Ska se till att åka in till ridhus med spegel snart, tror jag börjat slarva ,med sitsen igen.. suck

Här är lite bilder på kickan iallafall!











Publicerat: 2009-08-09 @ 22:44:51


1 kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Kära syster. Spegel är nog en fin ide' med tanke på din benställning på 1:a, 2:a o 4:e kortet ;-P

Hon ser fin ut!



Puss på näsan!

2009-08-09 - 23:24:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0