prästkrage på ögat

Testade att göra en sminkning igår, är roligt att göra nya och annorlunda saker.
Dock är jag inte jättenöjd, blommorna blev så kladdiga, men annars är jag nöjd med färgkombinationen på själva locket. Tror att jag ska göra en lite mer neutral sminkning med just rosa och blått, de passade fint ihop tycker jag!

mineralskuggor på ögat från makeupcosmetics och Lanmei, har även använt en från mabylinne
clarins läppglans på läpparna
.


Hade egentligen velat ha en ljusare nyans på den gröna eyelinern så den stack ut lite mer. Nu ser den nästan blå ut. Det är alltså tänkt att den gröna eyelinern ska vara stjälken till blommorna..


Publicerat: 2009-08-08 @ 12:31:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0