sminkväskan!

Berättade ju för ett tag sedan att jag inhandlat en sminkvöska jag var så nöjd med, men har ju inte visat upp den än!
Tar bara ven bild från internet, men ni ser ju hur den ser ut iallafall!
Den kommer från JULA och kostar 399 kr, som flera bloggerskor redan uppmärksammat kan man köpa en nästan exakt likadan från eleven för dubbla priset. Facken kan man ändra om så att de blir mindre eller större, jag är jättenöjd med den! Men som många andra sagt är den lite liten, trodde jag skulle få plats med hur mycket som helst i den, men ska man ha ordning på sakerna får man faktiskt inte plats med så mycket. Så någon gång i framtiden inskaffar jag kanske en till, men det får vänta, än så länge räcker den för mina saker!


sminkväska/verktygslåda från Jula 399 kr
Publicerat: 2009-08-07 @ 18:30:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0