Toga partyt!

Lovade ju att lägga upp bilder från Toga partyt vi hade förra veckan. Tyvärr blev det inte så många bilder, dessutom hade ju jag och Maja missförstått lite om vart vi skulle vara innan, men kul hade vi ändå!
jag lägger in detta under kategorin studier, vilket kanske verkar konstigt, men det är ju faktiskt på grund av studierna som vi hamnade på detta party!


Maja gick hårt in för stilen med band runt huvud, sminkning, örhängen och så. Sket sig dock lite med skorna!


Lucky me to have egen bar hemma!


Jag poserade världsvant i mitt lakan. Eh, jag menar toga..


ja, ni ser ju själva, min modellkarriär är inte långt bort!


Sen gick det utför med posandet..


Jag kan meddela att mitt lakan var till en dubbelsäng= liite svårt att få på sig!


In i dimman!

Publicerat: 2009-08-25 @ 10:26:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0