tvättkorg

Hej!
Idag åkte vi hem till Eksjö och Ingatorp en sväng för att lämna tillbaka min bil. Passade även på att köpa ett par sandaler som var på rea, de var välbehövda! Men jag är dock ännu gladare för att jag äntligen fått tvättkorgen jag suktat efter! och jag tror faktiskt att den är mer välbehövd än vad skorna var. Äntligen slipper vi ha smutskläder liggandes på golvet.
Dessutom är den otroligt fin, passar så bra ihop med resten av inredningen. Som jag sagt tidigare kommer det bilder på lägenheten när jag fått lite bättre ordning på saker och ting.

Såhär ser vår kära tvättkorg ut i alla fall!

  
Nettos korg                                                             Mios korg

Det är alltså den till vänster som vi köpt, 100 kr på Netto. Den till höger, som är väldigt lik kommer från MIo och kostar 790 kr.. Men ska jag vara ärlig tycker jag Nettos är finare!
Publicerat: 2009-08-21 @ 00:27:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0