Läggdags

Imorgon har jag föreläsning igen, så är väl bäst att lägga sig i vettig tid. damir åkte hem till eksjö en sväng idag, var dags för massage och så hälsade han ju såklart på sin kära mamma också. helt förvånad bleb jag ärligt talat inte när han kom tillbaka med två kassar fyllda med mat! Hon har en viss förmåga att skicka med massor av saker hem till oss, men mat uppskattas ju alltid!
Dock är vår frys och kyl så liten, så har lite svårt att få plats. Med sig hade han också maträtten grah, en av mina favoriter!
Jag har själv aldrig lagat det, och ser inte så jättegott ut heller, men jag lovar, det smakar verkligen bra! för er som vill testa lägger jag in ett recept någon annan gång, har det inte på denna datorn.


grah, en supergod bosnisk rätt


Damir hugger in!


massor av frukt skickade hon också med, vilket jag blev glad över såklart, fruktälskare som jag är! tack adila!
Jag lade upp den på ett fruktfat jag köptkonsum.


Nemo var också med, men han var mest förtjust i juicen


Smaka kan man ju alltid göra, men han spottade ut den illa kvickt, nyttiga bönor är inget för honom! Dessutom var det inget kött i, vilket han blev lite sur över..

God natt allihop, och tack för allt vi fick Adila!
Publicerat: 2009-08-25 @ 21:46:58


1 kommentarer
Postat av: Adila

Vase gud Izvolite djeco moja volim vas

2009-08-26 - 11:18:33 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0