Proactive solution


 Det är väl knappast någon som missat inslagen om proactive på Tv-shop?Jag har slarvat med min hy alldeles för länge och har bestämt mig för att lägga lite mer pengar på en produkt som ger resultat.

På reklamen verkar Proative riktigt bra, alla före och efter bilder får mig att tro att det är enriktigt superprodukt! Men så har jag ju hört att anledningen till att man säljer på tv shop är att produkterna är så dåliga att man inte skulle köpa dem om man såg dem i verkligheten..

Å andra sidan testade jag en "kopia" av proactive som var mycket billigare, men jag kände att hyn faktiskt blev mycket renare!

Här kan ni läsa om proactive:

Proactiv Solution är ett kombinationssystem som med 4 produkter i 3 enkla steg motverkar existerande finnar och förhindrar nya från att bildas.

 

Renewing Cleanser

En mild, oljefri tvättcrème som rengör på djupet så att porerna inte blockeras. Små, lena exfolierande korn avlägsnar döda hudceller och lyfter fram ren och strålande klar hy.

Revitalising Toner

En mild, alkoholfri toner som avlägsnar döda hudceller och återställer hudens lyster för ett renare och fräschare utseende. Den tar bort överflödig olja och lenar och mjukgör med naturliga växtextrakt.

Repairing Day Lotion

En lättflytande lotion som rengör och torkar ut finnar och pormaskar på djupet och förhindrar nya pormaskar från att bildas. Särskilt framtagen för att hålla hyn i skick under hela dagen.

Repairing Night Lotion

En mild pH-balanserad nattlotion som rengör porerna och bekämpar finnar medan du sover. Innehåller även retinol som ger en jämn hudton och minskar porernas storlek, samt vitamin D och E som lindrar skador av fria radikaler orsakade av för mycket solande.

 

 


Är det någon som testat? man får allt detta för 399 inklusiva frakt just nu..

 

Publicerat: 2009-08-09 @ 14:19:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0