vilket kap!

Eftersom jag nästan inte har några hela byxor som ser vettiga ut beslutade jag att idag skulle jag minsann införskaffa mig ett par nya. Efter en lång tids sökande efter de rätta brallsen drog jag tillslut med mig Damir till bikbok på A6. Vi hade tidigare kikat i ett antal affärer, men mina förväntningar sjönk i takt med mitt tålamod. Ett par chinos blev det iallafall från Gina trocot, men till min förtvivlan kunde jag inte se dedär lagom slitna, lagom annorlunda, sköna jeansen med bra passform.
men inne på bikbok öppnades en ny värld. En värld full av underbara jerans, och mycket annat också för den delen. Jag ville helst inte lägga ut allt för mycket eftersom livet som student ju kan vara en gnutta fattigt.
Så ser jag dem; de snygga jeansen till nedsatt pris, 50%. två par fick jag med mig därifrån. Allt som allt blöev det alltså två jeans och ett par chinos för 700 riksdaler. jag upprepar, tre par byxor för 700!!!
Publicerat: 2009-08-18 @ 20:46:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0