vill du köpa mina använda trosor?

Kåtvåta trosor säljes i storlek 36, dirkret leverans, du bestämmer själv vad du vill att jag ska göra i dem innan...
Du får även med vilder på mig i trosorna, 250 kr, för personlig leverans kostar det mellan 800-1000 kr, vill du tar jag av trosorna framför dig..




Ja, nu är det ju inte jag själv som vill sälja mina skitiga trosor, men tydligen har det blivit en jättegrej att göra. Finns massor av annonser med tjejer som säljer sina använda trosor. Läste i en tidning att en tjej tjänade flera tusen på det i månaden.
För visst är det väl ett smidigt sätt att tjäna pengar på, du köper en trosa för högst 50 kr, använder dem en dag och säljer för 250. Inte mycket jobb att lägga ner där direkt.
En annan sak som annonseras ut är bröstmjölk och BH:ar som det spillts bröstmjölk i.
I vissa av annonserna får man betala lite extra för varje dag som tjejen har på sig ttrosorna. Ju mer använda desto dyrare alltså.
De flesta av dessa annonser ligger ute på studentannonser.com. De flesta som säljer är unga tjejer som inte tycker att bidragen man får när man studerar räcker till riktigt. Men även flera kvinnor i 30+ säljer sina begagnade underkläder.

Jag vet inte om dessa tjejer verkligen tänker på vad de gör, är männen som faktiskt sitter och luktar på deras gamla trosor verkliga för dem? Eller ser man det bara som "en till trosa som åkte iväg på posten", sedan är det slut?
De här männen som köper trosorna kan mycket väl bli besatta i en tjer. För de flesta är det säkert bara en sexuell grej som de går igång på, men för varje trosa en tjej säljer finns det även en risk. Det är inte så svårt att få redan på vem det är som säljer sina trosor, säkert vill personen som köper dem ha kontakt även på riktigt..
Visserligen finns det även tjejer som går igång på att sälja sina trosor, men i de flesta fallen tror jag att det bara är en roll man spelar.

Att sälja sina trosor ser jag som en sexuell tjänst, vilket inte är tillåtet i Sverige. Nu är det ju inte riktigt samma sak, men det leder oss trots allt i samma rikting. Jag började nyss skriva att kvinnor blir utnyttjade, men suddade sedan ut det.
För hur ska man egentligen se det?
Visst blir kvinnorna utnyttjade på så sätt att män betalar för att få ta del av en kvinnas mest privata och intima för sin egen njutnings skull. Det har gått aldeles för långt när kvinnor själva vill sälja denna typ av varor/ tjänster. Genom att göra det medverkar man till att det kvinnliga könet trycks ner, kämpar vi ninte för att få ett jämställt land?
Samtidigt blir det ju på sätt och vis männen som köper trosorna som blir utnyttjade, de batalar ju flera hundra för en skitig trosa! tjejen skickar trosan och sedan är det inget mer med det, förmodligen lägger hon inte en tanke på personen som ska få trosan ens.
Ändå kan jag inte tro att man kan sälja sina underkläder utan att känna sig smutsig och utnyttjad?

Nej, mina underkläder stannar hos mig själv, finns det män därute med andra sexuella läggningar, kanske går ni igång på att dammsuga och putsa fönster? Då är ni välkommna att kontakta mig, ju smutsigare det är desto dyrare blir det..
Publicerat: 2009-08-15 @ 09:22:51


7 kommentarer
Postat av: Anonym

troser och troser ser ju mest ut som ett snöre hon köpt på järn handeln :P men den lilla bit tyg tar säkert upp mycke aromer fy va äckligt!

2009-08-15 - 11:54:03 |
Postat av: Anonym

troser och troser ser ju mest ut som ett snöre hon köpt på järn handeln :P men den lilla bit tyg tar säkert upp mycke aromer fy va äckligt!

2009-08-15 - 11:55:08 |
Postat av: Hans

Efter en lång tid av hemligt smusslande och efter att ha läst liknande inlägg som de som fins på denna blogg så har jag beslutat mig för att "ge trosköparen ett ansikte". Jag vet visserligen inte om jag är sinifikativ för den genomsnittliga köparen men jag tror inte att jag är väldigt avikande hellre: Jag är ensam och mitt sexliv präglas till 100 procent av detta. Jag har köpt regelbundet av två tjejer i flera år och jag betalar bra för deras använda trosor (mellan 300-600 för en trosa). Vad är det som är så fel? Tjejerna får lite extra pengar och jag får min tillfredsställelse. Hade det varit bättre om jag hade stulit trosor som vissa män gör? Jag vill betala ordentligt istället och lägger en stor del av mina annars ganska magra inkomster på detta.

Varför är så månnga så hånfulla mot detta?

Hans



2010-11-24 - 06:12:46 |
Postat av: Bertil

Äckel! Pervo! Hur kan du gå igång på att snyffa trosor? Fy fan vad äckligt!

2011-01-10 - 01:56:15 |
Postat av: Kille25

Du skriver att du inte förstår varför vanligt sex inte duger, de män som köper trosor gör det för att de får en möjlighet att så nära det gå att få en sexuell upplevelse med en tjej de tycker är väldigt attraktiv, långt ifrån alla killar får nånsins chansen att ligga med en rikgigt snygg tjej, att lukta på en såns tjejs trosor kan kännas som att nästan ha sex med henne.

2011-01-23 - 19:22:49 |
Postat av: Natthut.com

Underbart, fortsätt.

2011-01-30 - 01:18:07 | URL: http://Natthut.com
Postat av: camilla

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja

jag har dina stringtrosor såmm du har haft på dej

nu dåmm har jag på mej nu på en gång nu

jag satt på mej dåmm för en sikund sänn

2011-06-10 - 19:06:04 | URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0