Mavala

Jag ursäktar den dåliga uppdateringen sista dagarna, men jag har inte alls dåligt samvete över det!
Har faktiskt haft fullt upp med att plugga, men nu hade jag sista tentan igår och nu är det LOOOV!!
Jag ska fixa lite klappar på stan och ikväll lovar jag att göra ett ordentligt inlägg och fixa och dona med skuggor till er som vill köpa!

Sålänge bjuder jag på ett julfint nagellack från mavala!


Party time heter det och har den där perfekta ( enligt mig ) rödfärgen! Täcker bra, är lätt att applicera, torkar jättefort och håller fint! På bilden är det dock lite nött i kanterna, men jag hade bara ett lager, utan överlack och hade haft det i någon dag, så det ursäktas!
Detta kommer lätt bli en av mina favoriter, ett solklart MVG +++ till detta!
Publicerat: 2009-12-15 @ 12:04:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0