mineralfoundation

Idag tog jag tummen ur och beställde en ny mineralfoundation! Jag tycker den är mycket bättre än flytande, känner mig så skitig när jag står och kletar in geggan i ansiktet..


Foundation är ju för övrigt en produkt som åtmindstånde jag har problem att hitta. Den ska ha rätt konstistens, passa hudfärgen, täcka lagom, kännas bra, passa bra ihop med hudtypen och gärna lukta någorlunda.
Ännu har jag inte hittat den perfekta.. många blir lite för rosa eller grådaskiga i mitt ansikte, jag borde ha en som går lite åt det gröna hållet...

Vad använder du för foundation och har du några knep när det gäller att hitta en som passar?

Publicerat: 2009-12-04 @ 12:03:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0