paris memories

I Lördags skulle jag på en julfest och hade inte något vettigt att ha på mig. Jag hade inte tid att åka in till stan så jag gick till vad jag kallar "tattaraffären" som finns i nedanför willys där jag bor. Billiga kläder med inte allt för hög kvalité, men jag hittade en klänning som passade. Jag fick även syn på lite nagellack de hade där, blev sugen på att lägga lite glitter på mina vita tippar, så köpte ett för 29 kr. Misstänkte att det skulle vara allt annat än bra, men för 29 kr kan jag leva med det. Dock blev jag positivt överraskad, ett av de bästa glitterlacken jag testat!
Det heter Paris memories, nr 252. Det glittrar i lila och har dessutom flera större "glitterprickar" i sig som gör att det ser jättefint ut! När jag tittade på internet såg jag dessutom att den affären jag köpte det i säljer det för 10 kr mindre än andra stället gör!
När jag kommer hem igen ska jag köpa et vanligt lack också för att se om de fungerar lika bra :)




parfymfabriken som också säljer lacken kan man även köpa detta, som lyser i UV ljus!
Publicerat: 2009-12-21 @ 16:20:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0