surprise från makeupcosmetics

Här ser ni skuggan surprise jag fick med som prov på min beställning från makeupcosmetics.


Det är verkligen tråkigt att bilden inte gör färgen till rättvisa! Kameran slukar ju alltid lite färg, men nu var det mer än vanligt!


Som ni ser är färgen brumskimmrig, inte lika rosa i verkligheten som på bilden. Dessutom anar jag vissa nyanser av grönt i den tror jag, den skimmrar liksom i en annan färg.



Jag är jättenöjd med skuggan, det är inte den "ordinary brun", utan färgskiftningarna gör den verkligtn speciell, jättefin! Idag lade jag den utan någon primer under då jag hade bråttom, kanske kan jag få fram färgen bättre med. Dessutom gjorde detta naturligtvis att den inte satt hela dagen, men vilken skugga gör det utan något underlag?
Jag tycker det är en bra färg för dig som vill köra på det naturliga men ändå ha något lite annorlunda. Precis som med andra eyedusts så får man nog som ovan träna lite på att applicera den eftersom det går åt så lite och då den är i lös puderform.
Publicerat: 2009-12-08 @ 21:26:36


1 kommentarer
Postat av: Jonna

Jaa, jag går första året på Plusgymnasiets stylist-linje :) Och tack för foundation-tipset, ska genast kolla, min är snart slut nämligen.. :)

Tack!

2009-12-11 - 00:19:39 | URL: http://hidingbehindglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0