sweet purpule

Lila var önskemålet om färg på sminkning, och det tackar jag gärna inte nej till! Jag älskar att sminka i lila, men då gör jag nästan alltid mörka sminkningar, sotningar med svart och lila och så vidare. Tidigare har jag även lagt upp bilder på lila i kombination med blått eller orange, blir jättefint!
Idag ville jag dock få till en mer söt, prinsessaktig look.
Jag skriver produkterna jag använt längst ner om någon är intresserad! :)








matchat naglarna har jag också gjort minsann! ren slump dock men ändå..


färgerna syns ju så dåligt, så ökade kontrasten lite på en bild



Jag har använt:

grund: cover all mix -MUS, puder - isadora, Higtecher platina- MUS

skuggor:
prinsess, shimmer, amethyst diamond - makeupcosmetics, lila skugga från pure, rosa från lanmei

kajal:
vit kajal- H&M

fransar:
nr 105 - ardell, mascara, volum express- mabelinne

Bryn: mörkbrun skugga från naturelle seduction - Lancome

rosa glitter från Lanmei

ögonfransarna från undre raden är det lilla som blev över när jag klippte de till övre fransraden. Går ju självklart att hoppa över dem om man inte vill sticka ut för mycket.
Publicerat: 2009-12-16 @ 21:27:06


1 kommentarer
Postat av: Sanna

Måste bara säga att du har sjukt fina ögon :) Du får till allt så grymt bra!

2010-01-23 - 22:08:24 | URL: http://susannajhillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0