väldoftande handkräm

För er som inte vet firade muslimer bajram i helgen. Jag och Damir åkte hem till Eksjö för att träffa hans familj,äta gott och ge varandra presenter.
I mitt paket från hans mamma fanns bland annat en handkräm från yver rocher, fleur de NOEL heter den.
Det är en limited edition ( hur är det man säger på svenska? begränsad utgåva?) som de säljer nu till jul.
Det finns flera produkter i serien och efter att ha testat handkrämen är jag väldigt sugen på att inskaffa de andra!
Crèmen innehåller de naturliga välgörande egenskaperna från arnicaextrakt, citronextrakt och essentiella oljor från apelsin och ceder.
Doften är helt underbar! Sitter i smyg och luktar på mina händer när ingen ser!
Vid denb här tiden på året blir man dessutom torr lätt, så den var välbehövd.
Den återfuktar bra, huden blir len och mjuk och krämen känns lyxig, fämst på grund av doften tror jag.
Dock har jag märkt redan nu att den liksom många andra återfuktningsprodukter i längden gör huden ännu torrare, man blir alltså tvungen att smörja mer och mer.
Men med tanke på hur fräsh och väldoftande den är gör det mig inte så mycket!
yves rochers hemsida kostar den dessutom bara 19 kr!

Publicerat: 2009-12-01 @ 15:13:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0