14/2 <3

Japp, alla hjärtans dag idag.. måste säga att jag blivit riktigt romantisk sista tiden :)  När älskling kom åt vi först, sedan bar det ut ill min veranda där jag hade tänt massor av ljus, och satt upp ballongersed hjärtan och sånt på. Så satt vi där med filtar runt oss framför en brasa och grillade mashmallows. och så var ju vattenpipan med såklart ;)
Lite lagom frusna skulle vi ju in till mig senare på kvällen.. Och där väntade ännu fler ljus lite överallt och massvis med rosenblad! var faktiskt jättfint! av älsklingen fick jag en jättefin kofta, en kjol och ett linne :) det var sött :) så har jag klippt ponus, blev jättefint. och snart ska jag frisera rasmus också verkar det som..

är så sugen på att köpa denna lampan till lägenheten, skulle vara så snyggt att ha den som låg kökslampa!!!
Publicerat: 2009-02-15 @ 18:16:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0