16/2

god morgon..
Lite tråkigt, måste räkna matte idag. och åka in till stan för att jobba i 2,5 h. har verkligen ingen lust!
Ska försöka kolla om mamma inte kan jobba själv idag, jag har ju gjort det  åt henne. Så kanske jag kan komma igång ordentliget med matten istället.
Var en som hörde av sih om fodervärd igår.. bodde i Åmål, vet faktiskt inte vart det ligger, men får kolla upp. Ska han iväg så lång bort måsta allt stämmma ordentligt mellan mig och dem, dem och Melwin. Och jag måste åke och hälsa på ganska ofta ändå.. Hon verkade iaf trevlig, och vettig, men bara 13 år. Vet inte om det är särskilt lämpligt med en unghäst vid den åldern. Fast å andra sidan ska jag ju inte säga något.. Jag var 12 när jag fick Safir, henne fick jag rida in från grunden och hon var ju inte bara en unghäst, hon var ju en så kallad "problemhäst" också. så får väl se vart det hela leder..

Hmm, ska gå och äte frukost nu iaf, stekt ägg- har inte tänkt på innan hur gott det är med steky ägg!! :)
Publicerat: 2009-02-16 @ 09:10:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0