25/2

japp, idag är det löning minsann.. Kanske ska inhandla ett par nya mjukisbyxor, mina börjar nli lite väl slitna, när det liksom är noppror över hela byxorna om tyget nästan är genomskinligt så är det kanske dags att kassera dem?

Älskling och jag hittade JÄTTEFINA fåtöljer som vi skulle åka och hämta imorgon, med så har killen redan sålt dem fast vi skulle ha dom!  jag blir faktiskt närtan ledsen i ögat av det. De var liksom så himla fina och snygga o säkert jättesköna och det stog typ sara på den ena och damir på den andra.. Jag menar, vad ska någon annan göra med fåtöljer som det typ står våra namn på?! BAHH!!

Men,men, pengarna som skulle gått till en fåtölj gick ist till en kamera. Min alldeles egen, första kamera. Det känns..... stort. :) så nu kommer jag inte vara tvungen att stjäla bilder från andra, be folk skicka bilder eller ta kort med min 3 megapixels mobilkamera. Och det är ju positivt. Köpte den från elgiganten, den har 9,3 megapixlar och tar tre kort på en sekund. Inte något att skryta med, men den passar alltså mig perfekt. Är ju ganska dålig på att fota och så, men det går nog betydligt enklare nu när jag har en kamera..

Och idag kom äntligen min dually grimma! :) Skulle fått den när jag fyllde år (21 jan) men en månad senare hade den fortfarande inte kommit! mamma var arg, och ringde och mailade men inget hände. Då blev jag arg och mailade till dem. Det var ett ganska argt mail och det visade sig att den typen var mer effektiv. Dagen efter ringde de och bad om ursäkt, så nu fick jag en extra DVD i present också!
Men vad jag blev mest arg över var att det var flera personer som ringt och klagat, ingen hade fått sina saker. Visade sig att det är någon på posten som tydligen är hästintresserad och håller på med den här typen av hästhantering. Så detta snille hade kort och gott tagit vad h*n ville ha! det var inte snällt..
Men, men polisanmält är det, kan ju inte vara för svårt att ta reda på vem det är, bara kolla vilka som jobbade då?
Så din lilla tjyv, snart är du fast! men får väl ändå tacka, var ju därför jag fick en extra present!
åh, keep it a secret, jag fick inte öppna och kolla i paketet för mamma innan vi firat mig ordentligt.. därmed inte sagt att pappa inte fick öppna medan jag tittade!

HEJS!
Publicerat: 2009-02-25 @ 14:10:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0