26/2 Blondinbella?

Ja, men vad är grejen med blondinbella egentligen? Har faktiskt inte kollat hennes blogg förut (!) Men tänkte ta mig en titt idag. Jo, ganska intressant liv visserligen, jag menar hur många i hennes ålder äger framgångsrika företag och så? Och hennes egen webbshop är faktiskt genial! varje dag har hon ett erbjudande, något exklusivt märke som just den dagen är superbilligt. Och varje dag är det självklart olika saker. Detta gör ju att man blir rvungen att gå in varje dag för att kunna se om det just den dagen går att göra ett otroligt fynd. Varje gång du går in på sidan så klirrar det av pengar till henne, även om man inte handlar något! så, ja, jag kan inte säha mer än att det är otroligt smart. faktiskt.
Sedan skulle jag väl vilja ge ännu mer cred fär den som kom på det från början, är ju inte så att bella var först med den affärsiden direkt.

Men sedan undrar man ju vad grejen är med henne annars? Jag stör mig faktiskt lite på de så kallade "modellbilderna" hon har. De är faktiskt jättedåliga. riktigt, riktigt usla. Varför blir alla kända unga tjejer någon form av b-modeller?
Visst, hon ser väl ganska bra ut (men skulle verkligen inte vilja byta med henne!), men någon modell är hon ju verkligen inte!

Kolla den här bilden tex:





"isabella barbiechic"
usch! ansiktet ser helt skitigt ut.. hon måste ha ett kilo löshår i på denna bilden?

Nej, jag tycker man ska hålla sig till det man är bra på, och att leka modell är ju uppenbarligen ingen av hennes talanger. Sedan förvånas jag av att hon faktiskt lyckas så bra som företagare, orkade bara läsa lite av sakerna i bloggen, och kan bara konstatera att blondinbella hade varit ett passande namn även om hon var brunett^^


Publicerat: 2009-02-26 @ 09:53:21


3 kommentarer
Postat av: emmy

haha, sara. jag saknar dig! :) <3



jag säger; under the hawks wings, come on! :D HAHA. jag är så jävla bra :P



ja, klart man kan det ;)

emmy liedbergius

2341 Loch way

El Dorado Hills, CA, 95762



ps. hon har inte löshår ;)

2009-02-26 - 15:39:28 | URL: http://emmyliedbergius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart hon har på den bilden! Hon har ju inte så långt hår annars!

2009-02-26 - 17:00:17 |
Postat av: Anonym

Just på denna bilden tror jag hon har det. Fast är ju inte säkert, men det är faktiskt längre än annars..

jag som är en blondinbellaexpert! Ha,ha

2009-02-26 - 17:10:07 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0