3/2

Yes, vaknar vid kl 1 i natt för att mercedes står och knaprar på väggen i boxen.. klockan 02 får jag nof och går ut för att ge henne hö. hon är tyst i en timma, sedan kl 03 börjar det låta igen. slutar med att jag får gå in till huset och lägga mig i lillebrors säng... som tur var sov han hos mamma och pappa, men blev iaf inte mycket sömn i natt... :(
Har iaf fått mina täcken sålda, alldeles för billigt, men bra att bli av med dem iaf..
Och nu ska jag och poppe gå och festa säger han ha,ha

nu är jag hemma igen, har varit i stan och tränat, gick väl hyfsat. Känner fortfarande av ryggen en del, så kan ju inte dra särskilt tungt i marken.. :( bänken gick inte super heller, har aldrig någon vidare koll på hur mycket jag lyfter, är ju älsk som fixar med det. idag trodde jag iaf att det var 40 kg när det bara var 35.. så var det percis att jag klarade 40 :( men å andra sidan har jag ju bara tränat bänk i någon vecka, har precis börjat få in tekniken.
Det jag egentligen skulle säga var att det börjar arta sig med vår "familjeutökning" :) fast är ju inget bestämt ännu, men har hittat en lovande kandidat!
Publicerat: 2009-02-03 @ 10:21:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0