4/2- rida igen!!!

Japp, idag satt jag upp på herrn igen efter all denna tid! Ska bara ta det lugnt och kolla om han känns okej en tid så han får komma igång lite tills vi ska till veterinären nästa vecka igen..
Just ordet lugnt tror jag inte att melwin förstår helt, det var mest hopp och lek hela tiden! Efter alla hoppriuetter med skruv och bocksprång fick jag honom trots allt att lugna sig lite, och visst kändes han ok :) dock ville han inte riktigt böha sig i sidorna, men,men det kommer.
Är iaf lycklig att det äntligen börjatr se ljust ut! Så hoppas jag att back on track paddarna kommer så fort som, ska prova ett annat bett på honom också. Jag är ju inte alltid med i utvecklingen och har märkt att han stör sig lite på det vanliga tränsbettet, så jag ska prova ett tredelat i lite mindre storlek, borde fungera?


ho,ho, nu har jag precis kommit hem från stan, en snabb fika med älskling innan han skulle till jkpg och träna.
Sedan åkte jag och Meera till komvux för att räkna matte.. Det gick ju betydligt snabbare för henne än för mig, under de två timmar vi satt där gjorde jag tre uppgifter.. men det var faktiskt helt nya saker som jag inte gjort innan så det får väl vara en ursäkt. Var väldigt kul att träffa henne igen :) Det sades många ortoligt smarta saker, vi är faktiskt väldigt kloka ihop! Dessutom har vi pepptalkat en hel del, så nu ska det bli fart på matten!
Jag ska gå in till min lya nu, packa ner lite fler saker i kartongerna, behöver ju inte använda allt porslin och så. Är ju visserligen ganska långt kvar till flytten men är bra att jag för en gångs skull är ute i tíd, händer ju inte så ofta annars..
Och så ska jag självklart läsa i boken jag fick idag! :)




Publicerat: 2009-02-04 @ 15:31:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0