8/2 utgång mm

Sitter här och titttar på älsklng som ligger och sussar så sött :) Går fram och andas lite hos honom ibland, det luktar liksom så gott och man blir så lugn av att andas hans kuft.. Vi var ute igår, ska se om jag får tag på någon bild från det, tog inga själv, har ju ingen kamera.. Det var trevligt, men ingen höjdarkväll. Var hos bubbe i nässjö och sedan hotellet. Körde den där liken när man fck dra ett kort ur en kortlek och dricka lika många klunkar som det var på kortet. Fick nästan bara klädda kort.. tror de lurade mig eller något..

Jag har lagt ut annons på att jag söker fodervärd till Melwin, känns väldigt ledsamt, men jag kommer ju varken ha tid eller pengar om jag ska plugga. Skulle vara så bra om det var någon i närheten som ville ha honom så jag fortfarande kan få träffa honom!

Så måste jag utbringa en slål för ELINA som fyllde 20 igår! hipp, hipp hurra!
Publicerat: 2009-02-08 @ 10:54:46


1 kommentarer
Postat av: Damir

Jag märkte nog inget när du kom fram ;) Bara ibland när jag var vaken;)





Älskar dig.

2009-02-10 - 12:11:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0